Algemeen

Hebben jullie kadobonnen?
Jazeker! Stuur ons een bericht op info@qhouse.nl en we komen zo snel mogelijk bij je terug.
Ik zoek een artikel wat niet in de webshop staat. Kan ik een verzoek indienen?

Krijg je iets niet gevonden in onze shop? Laat het ons weten op info@qhouse.nl, dan kijken we direct wat we voor jou kunnen betekenen!

Kan ik zakelijk bestellen?

Wanneer bij de betaling de firma gegevens correct wordt ingevuld ontvang je automatisch per mail een geldige BTW factuur.

Mijn lampen branden niet!

Heb je een solar- of zonnepaneel? Dan is het belangrijk dat deze de kans krijgt om op te laden. Laat het paneel minimaal 1 dag in de zon liggen. Controleer ook of de schakelaar op “aan” staat. Daarnaast:

  • Controleer of de stekker correct in het stopcontact zit.
  • Controleer of de lamp correct in de fitting zit.
  • Test een ander stopcontact.
  • Controleer of elke fitting een lamp heeft.

Om een gesloten circuit te garanderen dienen alle fittingen van lampen voorzien te zijn.

Mocht een product onverhoopt defect zijn kan je dat laten weten via info@qhouse.nl. Dan zoeken we samen met jou naar een passende oplossing.

Worden de verlichtingsartikelen inclusief lichtbron geleverd?

Al onze artikelen worden inclusief lichtbron geleverd, behalve wanneer dit anders aangegeven staat.

COVID-19

Heeft het coronavirus gevolgen voor de levering van mijn bestelling?

We hebben voldoende capaciteit om jouw bestelling op tijd te versturen. Door de drukte kan het mogelijk voorkomen dat er gevolgen zijn voor jou bestelling m.b.t. de levertijd bijvoorbeeld door externe partijen zoals pakketbezorgers. Als dit het geval is doen wij onze uiterste best om dit tijdig te communiceren.

Welke voorzorgsmaatregelen neemt QHouse i.v.m. COVID-19?

COVID-19 treft ons vervelend genoeg allemaal. Ondanks deze vreemde tijden doen wij iedere dag onze best om alle bestellingen op tijd te verzenden het te leveren. Dit alles uiteraard onder alle nodige getroffen voorzorgsmaatregelen en adviezen van het RIVM.

Retour

Ik wil mijn bestelling retourneren.

Om het door jouw bestelde artikel te retourneren neem je contact met ons op via info@qhouse.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag van de retour terugstorten mits het product in goede orde retour ontvangen is. Kijk voor de retour voorwaarden bij onze algemene voorwaarden.

Het retourbedrag ontvang je op het rekeningnummer waarmee de bestelling destijds geplaatst is, mits het product in goede orde retour ontvangen is. Het retourbedrag ontvang je binnen 30 dagen na ontvangst in ons magazijn.

Technisch

Hoeveel outdoor verlichtingssnoeren kan ik aan elkaar koppelen?

Je kan de snoeren tot 1100 watt aan elkaar koppelen.

Kan ik de outdoor verlichtingssnoeren aan elkaar koppelen?

De snoeren zijn aan elkaar te koppelen wanneer dezelfde lengte (bijvoorbeeld 10m + 10m) wordt gebruikt en wanneer dit bij het product staat aangegeven.

Kan ik zelf een andere lamp in de fitting draaien?

Jazeker! Vrijwel al onze producten bevatten het bekende E27 fitting. Mits het voltage overeenkomt kan er gevarieerd worden.

Mijn lampen branden niet!

Heb je een solar- of zonnepaneel? Dan is het belangrijk dat deze de kans krijgt om op te laden. Laat het paneel minimaal 1 dag in de zon liggen. Controleer ook of de schakelaar op “aan” staat. Daarnaast:

  • Controleer of de stekker correct in het stopcontact zit.
  • Controleer of de lamp correct in de fitting zit.
  • Test een ander stopcontact.
  • Controleer of elke fitting een lamp heeft.

Om een gesloten circuit te garanderen dienen alle fittingen van lampen voorzien te zijn.

Mocht een product onverhoopt defect zijn kan je dat laten weten via info@qhouse.nl. Dan zoeken we samen met jou naar een passende oplossing.

Verzending

Kan ik mijn bestelling volgen?

Wanneer je bestelling door de brievenbus past ontvang je geen track & trace code van ons. Echter door het formaat van onze producten versturen wij die vrijwel altijd via de pakketpost. Een track & trace code wordt aan je overhandigd wanneer wij je bestelling verzonden hebben.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Doorgaans worden alle orders dezelfde dag nog verwerkt en aan pakketdienst overgedragen, dit houdt in dat je bestelling vrijwel altijd binnen 2 werkdagen in huis hebt.

Staat je vraag er niet bij?

Heb je een vraag die je niet terug kon vinden op onze website? Aarzel dan niet om contact op te nemen. We helpen je graag verder!